What’s in a name …

Wie me op facebook, twitter of instagram volgt had al lang gezien dat we dit weekend heerlijk vertoefd hebben op de weinachtsmarkt in Duisburg. Ieder jaar opnieuw moeten we daar geweest zijn, voor mij is er geen kerst zonder een weinachtsmarkt gezien te hebben.

Duisburg is dan niet meteen de mooiste weinachtsmarkt, maar aangenaam in zijn eenvoud. In vergelijking met Keulen en Düsseldorf kan je hier nog voortbewegen zonder al te veel moeite. De toeristenoverflow is nog acceptabel.

Qua shoppen heb je er 1 grote winkelstraat en intussen ook 3 leuke (kleinere) shoppingcentra.

In de winkelstraat ben ik even in de Douglas binnen gesprongen en ontdekte deze 2 geweldige productenreeksen.

Anatomicals

“whatever you look like, whatever shape you’re in, we only want you for your body”

20121210-220342.jpg

De marketingkerel die deze slogan bedacht verdient een geweldige promotie.

Geniet even mee van de leuke slogans op hun producten:

20121210-220445.jpg

20121210-220528.jpg

Soap & Glory

20121210-220627.jpg

Voor dit rek had ik nog een uur kunnen staan kijken. Stuk voor stuk is elk product leuk om te zien. Je moet telkens een beetje gaan zoeken om te ontdekken welk product achter de geweldige naam zit.

20121210-220702.jpg

Helaas had ik geen enkele naam op mijn kerstcadeau-lijstje staan waarvoor ik iets kon meenemen uit deze reeks. Bij deze test ik mijn attente broertjes, die zich jaarlijks enorm amuseren met het uitzoeken wie welke naam heeft getrokken. Als jullie dit lezen kan je al enkele namen doorstrepen voor wie ik zou kunnen kopen.

Maar zeg nu zelf, dit zijn anders toch wel geweldige cadeau-ideetjes!


Leave a Reply